【頭條日報】麥德羅康復即茶敍 專家批存播毒風險

05/08/2020

20200805 banner 1

早前感染新冠肺炎的藝⼈麥德羅,昨天就康復後即與劉少君茶敍⼀事, 向公眾致歉。有⽣物醫學專家引述國內及海外病例指,新冠病毒可能在康復 者肺部以外的器官存活,質疑康復者不宜四出⾛動,以免把病毒傳給他⼈。

向公眾致歉

麥德羅早前曾解畫,指他與劉少君痊瘉後都有抗體,故不會播毒。⾯對 網⺠炮轟,麥德羅昨天拍片公開致歉:「因為我讀完報紙都好唔開⼼,早前 應約同劉少君出嚟喺我樓下附近飲茶……但係出嚟飲茶係唔啱嘅,先同⼤家 講聲對唔住,亦都先多謝呢兩個星期照顧我嘅醫護⼈員,同埋對家⼈講聲對 唔住令佢哋受影響,公司⽅⾯⼀直有照顧我,講聲對唔住。我希望⼤家就算 確診好番,都唔好隨便約⼈,盡量留喺屋企,調理⾝體,總之唔好出去應酬。」

香港⽣物科技協會主席于常海教授(圓圖)接受本報訪問時指出,全球 各地的專家仍在摸索冠狀病毒病的特性,根據內地及海外多宗病例,仍然未 能掌握康復者體內殘餘病毒會否引致復發,或是病毒「唔單⽌喺肺度,仲會 留喺腎臟、⼼臟等地⽅,可能⼝腔無但尿液會有」,他強調康復者仍有未知 的播毒風險。

康復者亦有⼆次感染的危機。于常海教授說,康復者或會出現「抗體依 賴性免疫加強反應」(ADE),當康復者再次感染時,其病徵會較初次發病 時更嚴重,強調在未完全了解病理情況下,「唔好覺得⾃⼰無病毒」,「無 論病得輕或重,都應該留在家中休養。」

原文 | 報道

Free Joomla! template by Age Themes